Tudorska.pl

WYSYŁKA

Bezpłatna wysyłka

Nasza firma przyjmie najszybszą przesyłkę na świecie, w tym EMS, DHL. Większość zamówień jest wysyłana za pośrednictwem usługi International Express Mail Service i zazwyczaj dociera w ciągu 1 tygodnia. Jesteśmy profesjonalnym sprzedawcą internetowym i współpracujemy z EMS długoterminowo. Wszystkie zamówienia są ubezpieczone na pełną kwotę zakupu i można je śledzić na stronie internetowej EMS.

W normalnych okolicznościach, jeśli zamówisz i zapłacisz tego samego dnia, towar zostanie wysłany następnego dnia. W przypadku świąt mogą one być odpowiednio opóźnione. Zazwyczaj dostawa paczek do krajów często transportowanych, takich jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy i Francja, zajmuje od 7 do 14 dni. Inne kraje potrzebują 10-15 dni; odległe kraje potrzebują 15-25 dni.

  • Upewnij się, że jesteś w domu, gdy spodziewana jest przesyłka.
  • Wszystkie paczki są wysyłane w innym pudełku.
  • W przypadku sprzedaży hurtowej prosimy o kontakt! Oferujemy bezpłatną wysyłkę i świetne zniżki.


Zasady zwrotów

Przed skorzystaniem z łatwej wymiany & Zasady dotyczące zwrotów, przed odesłaniem przedmiotów należy skontaktować się z nami w celu uzyskania adresu wysyłki. Wszystkie odesłane do nas przedmioty muszą być w oryginalnym stanie tj. nienoszone, nieprane, z dołączonymi metkami.

Prosimy o potwierdzenie koloru, rozmiaru i stylu podczas składania zamówienia zgodnie z oferowanymi przez nas zdjęciami. Po otrzymaniu naszych produktów, jeśli nie jesteś zadowolony z koloru lub rozmiaru, ale nie masz problemów z jakością, możliwa jest wymiana lub częściowy zwrot kwoty zakupu. Wysyłka zwrotna odbywa się na koszt kupującego.

  • Jeśli chodzi o problemy z jakością lub błędną wersję, prosimy o zrobienie zdjęć przedmiotów i przesłanie ich do nas. Bierzemy pełną odpowiedzialność w przypadku problemów z jakością.

  • Jeśli chcesz wymienić produkty na inny styl lub poprosić o zwrot pieniędzy, poinformuj nas o numerze przesyłki po odesłaniu produktów. Po otrzymaniu przesyłki wyślemy zamówiony przez Ciebie produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.

  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu produktów, skontaktuj się z nami!
W poniższych sytuacjach nie można dokonać zwrotu ani wymiany:

  1) nie przyjmujemy przedmiotów, które mają jakikolwiek problem z jakością, który wynika z subiektywnej świadomości wadliwych towarów.
  2) Nie przyjmujemy zwrotów żadnych przedmiotów, które były używane, uszkodzone, grawerowane lub zmieniane przez osoby trzecie.
  3) Nie przyjmujemy przedmiotów nieautoryzowanych, nieprawidłowo zapakowanych lub niewłaściwie ubezpieczonych.
  Dziękujemy za zrozumienie.


Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia należy zgłosić przed wysłaniem zamówienia. Ponieważ wszystkie zamówienia realizujemy najszybciej jak to możliwe w ciągu 6-8 godzin od złożenia zamówienia, przez co nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po jego złożeniu. Twoje zrozumienie jest doceniane. Prośby o anulowanie po wysłaniu zamówienia są traktowane zgodnie z naszą polityką zwrotów.

Przyjazne powiadomienie

Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia w ciągu 3 dni od składając zamówienie, Twój serwer e-mail mógł uznać je za spam. W takim przypadku skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.